Tusseligos

 

 

Det känns svårt och jobbigt nu. Jag längtar, längtar, längtar efter våren! Jag vill bli sprudlande, rosa moln-skuttande och nyförälskad i min älskling! Nog är jag kär så att det räcker till, men lite extra fjärilar i magen är ju bara mysigt!

Har inte fått något vettigt alls gjort denna vecka, har mest varit vansinnigt trött och seg. Igår bakade dock Kristin och jag två stycken Mississippi mud pie som vi idag bjöd klassen på, de verkade vara uppskattade. Det blev gott, men lite väl maffigt för mig smak.


I övrigt så har jag mest oroat mig och varit rädd för framtiden, den är så oviss och skrämmande. Men jag försöker inbilla mig att så snart det blir vår/sommar så blir livet enklare. Bara av lite, lite solsken idag så kändes allt mycket lättare, om än bara för en liten stund.

Älskar min älskling mest i världen, vad vore jag utan dig hjärtetussen?


2010-03-04 @ 21:13:07 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Vår och sommar löser alla problem! Åtminstone kan man ju bli lite gladare av att få tro det :) Kram<3


2010-03-05 @ 01:56:16
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback