Fotografering i Gåsborn

 

 

Igår så var jag till Gåsborn och blev fotograferad. Fotografen, Björn Lindberg, bodde i en helt underbar gammal skolbyggnad där han gjort om en föredetta lektionssal till studio.

Själva fotograferingen gick väl skapligt antar jag, men bilderna liknar lite dem jag tagit förut. Det känns som att jag är lite hämmad när jag blir fotad i en studio, det är svårt att komma på något nytt. Nej, det underlättar mycket för mig om jag har ett specifikt tema, ett budskap, en produkt att sälja eller en miljö (gärna utomhus) att leka med. Jag känner mig redo för nya utmaningar i alla fall, jag kommer nog inte så mycket längre med fotograferingar utan särskilt syfte.

I sommar blir det förhoppningsvis någon fotosession med trevligt tema, och som sagt så är det mycket lättare och roligare när man kan vara utomhus. Jag längtar!



Gårdagens kväll tillbringades hemma hos Sebastian, det var mycket trevligt. Jag lyckades på något vis bli lite lätt berusad, trots att jag inte drack mycket alls. Som vanligt så blev jag trött jättetidigt och vi var bland de första som gick hem. Hatar att jag ska känna mig så gammal och grå, men jag blir verkligen oerhört trött av att dricka och av att bara sitta och göra ingenting. När jag är ute och dansar orkar jag däremot med många timmar!



Idag blir det till att tvätta och göra andra tråkiga men nödvändiga saker. En liten promenad i solskenet hinns förhoppningsvis med också.










2010-03-07 @ 12:30:53 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Kristin

Ja igår var ni verkligen som pensionärer. Det var tråkigt att ni gick hem, jag kände mig lite ensam utan er. Kram


2010-03-07 @ 14:42:53
URL: http://kristinrenofalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback