Söndagsmys och måndagsbestyr

 

 

I går kväll myste vi till det här hemma, vi blev sju personer i våran soffa, trångt men mysigt. Vi såg på New moon, som för övrigt var oerhört kass. Det är nog mestadels fjortisar som är sådär helt frälsta och galet förtjusta i eländet.

I dag har vi varit till Fjugesta och tittat på byggnaden "Kastanjen" som vi arbetar med i vårt nuvarande projekt. Själv har jag som sagt riktat in mig på skyltsystemet och det känns riktigt klurigt. En rolig händelse var att jag träffade Lennart, en gammal vän till familjen som har en stuga i Mattmar, ibland är världen liten.

Nu har älskling och jag precis gjort vår stora veckohandling, så nu behöver vi förhoppningsvis inte handla förrän på fredag då jag ska införskaffa ingredienser till en smörgåstårta åt hjärtat.

Nej, nu är det visst dags att ställa sig vid spisen igen. Köttfärssås och spaghetti står på menyn idag. :)


2010-03-08 @ 16:38:17 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback