Helg

 

 

I förrgår festades det ute i skogen, vid underbart vackra Folkets Park här i Hällefors. För första gången på väldigt länge fortsatte jag att dricka, även efter att jag började känna mig berusad. Detta mestadels för att mitt glas ständigt fylldes på och för att jag började bli less på att framstå som tråkig. Som väntat så fick jag bittert ångra denna idioti igår, då jag mådde som jag förtjänade hela dagen.

Nu har jag en gång för alla insett att det är totalt överskattat och meningslöst att dricka sig full. Det är absolut inte värt den korta stund man har lite roligare, och jag kan faktiskt ha trevligt utan att vara aspackad, även om andra tycker att jag är tråkig! Sådeså.

Idag gick älskling och jag ut i solen det första vi gjorde när vi vaknade. Vi låg och solade ett bra tag, det var härligt minsann! Lite bränna fick jag, men det är det nog ingen annan jag själv som kommer att lägga märke till. Jag ligger ju långt efter alla mina solariesolande klasskamrater.

Jag har förresten värsta brännmärket på handen, jag brände mig riktigt rejält på ugnen igår. Fick ligga med en ispåse hela natten. Lär väl få ett gigantiskt ärr som aldrig försvinner nu då.. Satan! :(


2010-05-22 @ 13:29:41 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Men joo ibland, när man får till den där perfekta fyllan, då är det värt det :) Synd att det är så sällan bara xD


2010-05-22 @ 14:35:08
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback