Kalajs

 

 

Jaha. Det var det. Idag har skolan haft 10-års jubileum och så har Vårskrik börjat. Det har för oss mestadels inneburit att vara ute i blåsten och lyssna på långa, tråkiga tal. Det var inte direkt mycket att hurra över. Dock så bjöds det på en god buffé, och det sitter ju aldrig fel.

Sedan har vi i klassen tillsammans med foto och smycke haft vernissage för våran utställning. Foto- och smyckeseleverna är ju så vansinnigt duktiga! Det är förvisso alla i vår klass också (utom jag då förstås)

Jag hade också en diktläsning inplanerad. Den blev dock inte som jag tänkt mig. Jag var helt inställd på att gå dit och köra hårt, men så var det nästan inget folk där. Några från klassen dök upp, men det kändes väldigt fånigt att ställa sig upp och läsa för dem, det blir liksom konstlat. Men, men. Jag gjorde i alla fall min grej. Hoppas på bättre lycka i morgon. 

Nu ska jag vila upp mig lite innan det blir fest. Och senare ikväll kommer även mina kära systrar på besök :)


2010-05-07 @ 16:02:03 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Charlotte

Enjoy!

Ha en herlig helg - sol hos deg?


2010-05-07 @ 23:18:17
URL: http://www.charlottiis.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback