Skitdag

 

 

Idag är en dålig dag. Klev upp alldeles för sent. När jag hade vaknat låg jag ca 2 timmar i sängen men världens ångest. Har så mycket att göra att jag blir alldeles handlingsförlamad och får ont i hjärtat. Har i alla fall fått lite gjort idag, men jag har inte varit på skolan så mycket som jag borde. Känns så jäkla jobbigt att delta i utställningen vi ska ha, när jag är sämst i klassen och verkligen inte vill visa allmänheten hur dålig jag är.

Ska dessutom "bygga" själva utställningen. Hur fan ska jag kunna hänga saker rakt och göra det snyggt!? Fyfan. Just det, skyltar till Vårskrik ska tillverkas också. Plus att jag gärna skulle vilja hinna förebereda mig lite inför mitt diktläsande, har inte ens koll på vilka tider det är jag ska läsa.



Nåväl. Jag tänkte meddela er om att jag har skapat en ny kategori här på bloggen, "Bloppis". Och ja, den talar väl för sig själv! Där kommer ni kunna fynda diverse saker som jag önskar göra mig av med :)


2010-05-04 @ 17:55:46 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback