Sö(m)ndag

 

 

Så var det plötsligt söndag igen. Det innebär att om två veckor kommer jag att befinna mig hemma i Jämtland, för att troligen aldrig återvända hit till Hällefors igen. Känns jätteskönt, men samtidigt sorgligt. Kommer att sakna denna håla lite, men inte lycka mycket som jag kommer att sakna klassen och alla fester tillsammans med dem, även om festerna inte varit så mycket att hurra över just då. Extra mycket kommer jag att sakna Kristin! 

Dagen idag spenderades framför datorn. Jag spelade The Sims 3, Destination Världen i ca 5 timmar, tills min älskade sim dog av sin höga ålder. Känns lite tomt nu, utan henne. Hehu. Nejdå, jag återhämtar mig  snart, men spelandet får det vara nog med för ett tag framöver. Det finns så mycket viktigare saker att ägna tiden åt.

Äntligen verkar det som om allt är ordnat inför vår stundande flytt, nu får vi bara hoppas att alla våra möbler kommer att gå in i 2 släp. Vi har 13 stycken fler möbler än när vi flyttade hit, och då hade vi ett stort, överfullt och alldeles för tungt släp. Så nervös är jag minsann! Vette fan vad vi tar oss till om vi inte får med oss allt härifrån, då kanske vi måste stanna här för alltid!

För övrigt så är jag fortfarande skruttig och har ont i halsen. Nu ska jag äta middag och smutta på ett glas vin, kanske framför en bra film.


Puss på min älskling som är underbarast i hela världen!


Och ni, kom ihåg att ge mig dagens ord! ;)


2010-05-16 @ 18:19:18 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Björn

Flyttkaos!


2010-05-16 @ 18:21:24

Postat av: Kristin

Men vad söt du är! Jag kommer att sakna er också. Usch får ont i magen av att tänka på den kommande flytten. Fast det ska ju bli lite skönt att flytta från Hällefors också.. Jag vill att ni hälsar på mig i Göteborg :)



Kram


2010-05-16 @ 18:32:26
URL: http://kristinrenofalt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback