The mad hatter

 

 

Idag åkte älskling, jag och Kristin in till Örebro. Jag har haft ont i huvudet hela dagen och det blir bara värre och värre. Det började på bussen av att någon hade väldigt mycket parfym. Det är så oerhört respektlöst att spruta på sig sådan skit när man befinner sig på allmänna platser! Dessutom hade någon annan väldigt hög musik på så att större delen av medpassagerarna kunde höra. Vad fan är det med folk?

Jag råkade shoppa lite idag, men inte alls så mycket som jag hade velat. Vi var in på två hattbutiker, en av dem var mer exlusiv där alla hattar var handgjorda och unika. Där fanns det en som var jättesuperfin och passade bra på mig. På den andra fastnade jag för en turkos solhatt, skulle verkligen behöva en sådan. Det verkar som att jag faktiskt passar bra i de flesta hattar, det trodde jag inte. Den första hatten kostade 900:- och den andra några hundralappar den med, så det blev ingen hatt för min del tyvärr. Nu sitter jag här hemma och sörjer!

Har extremt lite pengar kvar denna månad, och får 2000 mindre än jag trodde till veckan. Ingen inkomst i sommar heller, toppen! Verkar som om jag inte kan följa med på Kiss bara därför, och jag som ville!




2010-05-19 @ 19:16:22 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Haha det roliga är ju att det väl mestadels är just för att man ska vistas på en allmän plats som man använder parfym. Är nog inte så jättevanligt att spruta på sig en massa om man bara ska stanna hemma. Men jag förstår ju vad du menar haha, att man inte ska spruta på för mycket. Det håller jag med om! För hög koncentration av parfym luktar aldrig gott.


2010-05-20 @ 14:18:49
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Madeleine

Sv; hehe ne, inte hela tiden. Så fort det är utväxt färgar jag, sen att det kanske är olika färger jag färger, ja det är en sak ;)


2010-05-21 @ 15:29:34
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback