Tisdagstrams

 

 

Så var det plötsligt tisdag igen, det är vansinnigt så fort tiden går! Vår flytt verkar bli uppskjuten ett par dagar, men om två veckor är jag garanterat hemma i alla fall.

Igår kväll var jag, älskling, Martin, Julia och Emma vid Gäddsjön och grillade. Det var supermysigt och jättetrevligt. Det var en sådan kväll som jag troligen kommer att minnas, och längta tillbaka till. Tänk vad en eld och lite trevligt folk kan göra! Det var precis vad jag behövde efter att ha varit hemma och sängliggandes i en hel vecka.

Nu har vi precis ätit en sen lunch. Idag ska älskling laga middag åt oss, lax står på menyn, det blir nog gott :)

I morgon kommer vi troligen att åka till Örebro en sväng. Jag har verkligen inga pengar till övers, men vi har pengar på busskorten som vi vill göra av med. Men någon shopping får det inte bli för min del, bortsett från eventuella nödvändigheter... (Jag vet ju att jag omöjligt kommer kunna låta bli)


2010-05-18 @ 15:32:26 Permalink Vardag Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: stina

fin blogg


2010-05-18 @ 15:39:36
URL: http://stie.blogg.se/

Postat av: Björn

En och annan glass ska vi köpa iaf;) Kanske någon öl om vi har tur! Vi hade det ganska mysigt ikväll också:)


2010-05-18 @ 21:46:07

Postat av: Cutecakes-Paulina

Fin blogg du har! Min latin är dessvärre ganska ringrostig, vad är det som står i headern?



Tar tillfället i akt att tipsa om tävlingen på min blogg där man kan vinna snygga cupcakesformar m.m.!


2010-05-19 @ 10:05:01
URL: http://cutecakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback