Pain

 

 

Eftersom jag haft ont i bröstet i en vecka nu (och har varit sjuk i 3) och smärtan blivit värre de senaste dagarna så tog jag och ringde sjukvårdsupplysningen idag. Där tyckte sköterskan att jag skulle uppsöka läkare då det kunde vara något allvarligt. Därmed spenderade jag större delen av dagen på Sävja vårdcentral. Fick först träffa en sköterska, sedan ta blodprov och till sist, (efter en timmes väntan) prata med en läkare. Han trodde att det kunde vara lunginflammation då det tydligen pep just där jag har ont, när jag andades. Så nu har jag äntligen fått medicin utskriven i alla fall!

Det är vansinnigt så oerhört ont det gör, och det blir inte bättre av vetskapen om att det är i lungan det gör ont. Huga! Känner mig ju verkligen inte taggad för tenta på fredag, begriper ingenting och kan inte tänka klart när jag är så skruttig heller. I morgon börjar dessutom en ny kurs. Och mitt i detta ska även julklapparna inhandlas och massor av grejer ska hinnas med.


2010-11-29 @ 20:41:31 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback