Rom i bilder, del 1.

 

 

Här kommer äntligen lite bilder från Rom (som ni har längtat!). Jag tog väldigt mycket bilder och det är ingen särskilt bra kvalitét, men det får ni ta. Kommer att lägga upp fler bildinlägg senare, det är så mycket vackert jag vill dela med mig av!

Tråkig och smaklös lunch. Vespor och ett par vyer.


En kyrka som utifrån inte såg ut att vara mycket för världen, men ack så vacker den var inuti!


Fontana di trevi och sötsaker samt pasta.


Spanska trappan med omnejd.


Utsikt från Spanska trappan


2010-11-08 @ 19:38:35 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Maria

Åh, ljuva Rom! Var där för två månader sedan och såg samma sevärdheter som ni gjorde - vilket i och för sig kanske är mer regel än undantag att man ser just dessa, men ändå! Kul att se lite bilder därifrån igen! Ha en fin dag!


2010-11-08 @ 21:42:01
URL: http://maariiaas.blogspot.com

Postat av: josse

sv: nej det har jag inte testat, borde nog göra de, tack för tipset ! :)


2010-11-09 @ 18:11:28
URL: http://josefinegoldstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback