Misär

 

 

Huga. Jag är fortfarande sjuk, vilket elände! Hosta, feber, ögoninflammation, värk i kroppen, det tar aldrig slut på elände. I dag har jag ingen märkvärd feber, men däremot trevlig slemhosta. Tiden rinner iväg ännu snabbare nu när jag mestadeles är sängliggandes (som om den inte gick fort nog innan!) och jag börjar bli stressad inför tenta, julklappsinköp och dylikt. Så mycket skall hinnas med på så lite tid, och dessutom ska pengarna räcka till. Att dessutom bo i massor av byggdamm och med luft så kvav att man nästan avlider gör inte saken bättre, speciellt inte när man är astmatiker..

Det kan väl få vända nu snart? Eller också så blir det sämre, så att jag bitter får ångra att jag inte insåg hur bra jag ändå hade det i denna misär. Hrmpf. Får jag inget boende snart så vet jag inte vad jag gör!

Vill veta vad jag ska ägna livet åt, klarar inte att slösa bort mer tid! Saknar mig själv. Utan socialt umgänge får jag aldrig vara jag, jag är bara hemma och förvandlas till en surtant. Och utan mina grejer (smycken, kläder, handväskor) som är Jag så blir det svårare för mig att uttrycka mig.. Känner jag mig inte bekväm i mina kläder så blir jag tillbaka dragen.

Överst på min önskelista står: Ett hem! Snälla tomten, ge mig!


2010-11-22 @ 16:26:05 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Felicia

Sv: Hej! Jag hittade min tårtkupa på Cervera...Inte alls dyr heller, 90-100 kr har jag för mig att jag gav. Fanns i flera färger också. Lycka till! :)


2010-11-24 @ 18:46:17
URL: http://hivbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback