Chokladfestival

 

 

Vilken härlig helg jag har haft! I fredags fikade jag med allra käraste Junie, tappade bort min portmonnä, men fick tillbaka den. Sedan gick jag på stan med min allra käraste broder och hjärtetussen. Dagen avslutades med middag på en kinesisk resturang tillsammans med Zigrid och Per. Jag lyckades då äta upp mitt tandsmycke igen (!) Känner knappt igen mig själv utan det, en oerhört läskig känsla. Det är ju verkligen som en del av mig.

I lördags åkte vi (jag, älskling, Zigrid, Per, Joel, Gudrun och Ellen) till Stockholm på Chokladfestival. Det blev en lång och intensiv dag. Jag provsmakade choklad för fulla muggar och handlade även en hel del. Det var rena himmelriket för en chokladälskare! Dessvärre så hade jag missat att de även var där från en konditiorutbildning som jag vill gå, det var lite synd. Vi åt underbar middag på en Italiensk resturang innan vi tog tåget tillbaka till Uppsala igen.

Igår hade älsklingen och jag 1½-årsdag, den blev inte som den skulle, men fin ändå på sitt vis. Vi tog även bilder på alla oss syskon innan Joel åkte hem till Jämtland igen, vår kära moder har nämligen önskat sig en sådan bild i julklapp :)

Här kommer lite bilder härliga chokladbilder, samt en på mitt fina örhänge. Samtliga foton är tagna av min älskling Thorbjörn Olsson!













2010-10-18 @ 21:38:25 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Åh draken var ju helt underbar :)


2010-10-19 @ 06:31:10
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Thorbjörn

Tur att det kommer fler årsdagar då:) Jag hoppas att Yoshi vann den där tävlingen! Annars blir jag ledsen:(


2010-10-19 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback