Mmm...

 

 

Vill ha choklad! Det är vansinnigt så sugen man kan bli på något så onyttigt! Pralinerna från helgen är slut, och julchokladen vill jag spara ett tag till. Som tur är så har jag ju världens underbaraste älskling som ger sig ut i kylan, med våra sista pengar, för att köpa lite choklad. Och nej, det blir ingen nyttig mörk choklad idag, utan jag är verkligen sugen på Marabous Frukt och mandel!

Vilken är Din favoritchoklad?
Jag älskar i princip all, speciellt lyxiga praliner och mintchoklad. Vanlig, tråkig mjölkchoklad har jag dock inte mycket till övers för...



Ett stort tack och tusen pussar till min älsklingstuss!


2010-10-21 @ 21:02:13 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: amanda

sv: grosad är när man får snö upptryckt i ansiktet, ;P


2010-10-22 @ 07:51:46
URL: http://typppngn.blogg.se/

Postat av: Madeleine

Hm, jag gillar nog Lindts chocklad mest, dom ljusbruna bollarna :) Dom är så hiiiiimla goda, men väldigt dyra :( Kram!


2010-10-22 @ 14:10:52
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback