Det är lika bra att sluta drömma...

 

 

Det går åt helvete i alla fall!


Man ska aldrig inbilla sig att det inte kan bli värre, för det kan det alltid!

Nån gång snart, typ på måndag..Då ska jag börja igen, att tänka positivt alltså. Men just nu känner jag mig så kränkt och trampad på att jag inte orkar.

Allt elände på grund av en affär på tradera som gick snett och en otrevlig köpare som hade mage att anklaga mig för massa skit trots att jag hållit god ton hela tiden och bara försökt lösa problemen. I ca två veckor nu har jag haft jätteont i magen varje gång jag öppnat min mail, och som om inte det var nog så ringde människan och skällde ut mig idag. Om hon bara visste hur mycket tårar och smärta hon orsakat! Varför ska alltid jag förlora?

Nåväl. Lite positiva saker har ju hänt sedan sist. Jag är nyklippt, och även nyfärgad i håret! Och, jag klarade tentan! Två saker mindre att tänka på, fantastiskt!

Nu ska jag dränka sorgerna i vin och ge mig ut på äventyr!

Puss på min tålmodige, underbara älskling, och på er som tror på mig och finns där!









2010-10-09 @ 20:43:58 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback