Dag 1

 

 

Jag är väldigt medveten om mina tankar och tänker "jag ska tänka positivt". Jag har också en del med mig själv, för att det känns lättare att hålla de negativa tankarna borta då än när jag bara samtalar med mig själv i huvudet. Det är väldigt jobbigt att tänka på tankarna hela tiden, och det har gett mig huvudvärk.

 

Jag är sjuk, och hade helst bara tyckt synd om mig själv idag. Men jag är faktiskt glad, det positiva tänkandet må vara oerhört svårt, men jag tror absolut att det kan få mig att må bättre, även i längden.

 

För varje dag finns en inspirerande text, och dag 1 skulle man fundera på anledningarna till att man vill göra detta.


 


Jag deltar i tiodagarsutmaningen eftersom:


Jag vill sluta vara så negativ och bitter

 

Jag vill/måste lära mig att tänka positivt

 

Jag vill bli lyckligare

 

Jag vill leva ett långt och hälsosamt liv

 

Jag vill bevisa för mig själv att jag kan klara det

 

Jag vill kunna inspirera andra människor

 

Jag vill känna att jag kan lyckas!

 

 

 

 

 

 

 

Jag har klarat en dag, det trodde jag aldrig!


2010-09-23 @ 23:05:07 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback