Dag 4

 

 

Jag har varit sjuk och skruttig idag med, men förhoppningsvis blir jag frisk snart. Tror mig ha bearbetat alla negativa tankar innan de fått fäste, men det känns som om det skulle kunna vara lätt hänt att de bara smiter igenom. Nåväl, jag tror mig att jag gjort mig förtjänt av ett godkänt idag med, för jag har ju kämpat med tankarna när de uppkommit och jag har liksom inte känt att jag misslyckats eller fastnat i någon negativ tankekedja.

Fick dock nyss ont i magen då jag fick veta att någon i Mattmar tagit livet av sig. Det är liksom svårt att tänka positivt då. Några tankar av "tänk om.." typen hann poppa upp, men jag lugnade mig ganska kvickt och tänkte realistiskt. Jag hade fått veta om det var någon jag kände väl, visst är det så? Kommer ändå få veta i morgon vem det var, och inget kan ju bli bättre av att jag ringer och väcker mamma för att fråga...



2010-09-26 @ 22:49:39 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Madeleine

Sv; Ja, jag ska pierca mig i tragus :)(den lilla pluppen i örat). Tänkte göra det för typ ett år sen men då avbokade jag. Så nu är det dax igen!


2010-09-27 @ 19:43:17
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback