Lost

 

 

Om jag trott att jag inte förstått något alls på de senaste föreläsningarna, så förstod jag i själva verket väldigt mycket jämfört med dagens föreläsning! Det var så svårt och omständigt att jag inte ens kunde känna mig dum, det var bara som om marken raserade under fötterna på mig, och jag föll och föll. Tror inte ens att jag orkar må dåligt över min brist på förståelse, inte just nu i alla fall.

Solen sken idag, så älskling och jag satt ute och fikade, och matade änder. Jag kommer att bli en sådan gammal tant som matar fåglar, för trots att de små liven kan vara otäcka så är de också fina och väldigt tacksamma för lite brödsmulor, och då måste man ju bara mata dem!

Lyckades göra äcklig soppa till middag idag. Skyller det på de äckliga palternackor som ingick i ingredienserna, för annars kan jag inte begripa vad som kan ha gått fel. Morötter, palsternacka, potatis och purjolök, vart är felet? Nej, det får förbli ett mysterium. Den gick ju förresten att äta, så den var ju inte jätteäcklig..Men ja, inte så god helt enkelt.

Jag är sjuk, igen! Fick bara må bra i en dag, sedan började det om igen. Så oerhört typiskt. Det blir ju så extra svårt att förstå de svåra sakerna i skolan när jag inte kan tänka ordentligt. Fast dagens föreläsning hade jag varit körd på även om jag varit frisk som en..gnu!


Puss på min tuss!


2010-09-22 @ 20:39:01 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback