Mjao

 

 

Gårdagen var mycket trevlig vill jag lova. Jag vaknade upp mitt i en hostattack som fick det att värka i hela kroppen och yr av feber. Efter ett par alvedon lugnande dock det sistnämnda ned sig, hostan fick jag dock dras med under hela dagen.

Vi hade en föreläsning i Semantik som var ganska intressant, men min koncentrationsförmåga har ännu inte återgått till sitt normala läge, förkylningen förhindrar min hjärna från att fungera som den skall.

Sedan gick jag på stan och köpte mig två par skor (hurra!) och sedan träffade jag allra käraste Junie. Vi gick och åt pizza, det var gott minsann, tjock och mätt som bara den blev jag. Efter det så träffade jag mina kursare och vi drog ut och drack öl. Det finns en hel del trevliga prickar som läser praktisk filosofi, kunde jag notera.

Jag var en av dem som drog mig hemåt ganska tidigt, sjuk och skruttig som jag ändå var. Efter många timmars sömn mår jag idag äntligen lite bättre, och har varit på sopplunch med några ur min seminariegrupp, väldigt schysst! :)



I morgon blir det nya äventyr, men nu väntar studier och matlagning, ty sådant förväntas av mig.


2010-09-16 @ 15:38:08 Permalink Studentliv Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback