Dag 2

 

 

Så har jag även klarat dag två! Inte var det helt enkelt lite, men det gick.

Jag drömde mycket ångestfyllda drömmar inatt, det kändes som om jag behövde ta ut allt det negativa på det sättet, men det må väl gå an. Dagen började med att jag klev upp ca 07.30, vilket ju bara är trevligt som variation. Jag åkte hem till Gudrun och hängde en stund innan jag gick på seminarie.

När vi började seminariet föddes en liten tanke om att "hjälp, det här klarar inte jag", men den avfärdades snabbt och jag tänkte i stället att "det här kan jag, annars får jag ju passa på att lära mig nu!". Lite mer positivt inställd så insåg jag snart att jag faktiskt förstod och kunde lösa uppgifterna. Och den del jag inte förstår, ja den får jag helt enkelt ta tag i sedan. Att få känna att jag hade rätt på vissa punkter vägde liksom upp det jag inte kunde.

Sedan tog jag en fika med Yasmin, och jag hann kvickt omvända några negativa tankar om fikat och dess pris. Jag blev ju i alla fall mätt i magen, och det behövde jag!

Efter en lite förvirrande och ganska svår, men kort, föreläsning (som jag inte orkade gräma mig över) så begav jag mig ner på stan och bort mot Gudrun igen. När jag gick på stan så fick jag plötsligt ett mycket värmande leende från en främmande människa, och påmindes om hur oerhört mycket det kan betyda. Därmed föddes även ett leende på mina läppar, och jag lyckades förhoppningsvis smitta av mig på någon annan!

Ikväll har älskling bjudit på en god grekisk middag (för trots att jag inte kände någon smak, så vet jag ju att den var god) på Tsatziki. Han är underbar, och jag är så oerhört glad att jag har honom!

Nu ska jag stupa i säng!














Vill passa på att påminna mina läsare om att ni kan få 15% rabatt på L8Nyberg! Ange rabattkoden "Bloggen" i kundvagnen:)







2010-09-24 @ 23:53:11 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback