Bra dag

 

 

Idag är det en bra dag! Sov väldigt länge, men ack så skönt det var! Dagen började med ett telefonsamtal som gav mig förhoppningar. Sedan kollade jag min mail och fann att det andra tentaresultatet kommit, och det var över förväntan! Jag hade VG, och var inte så långt i från max-poäng :)

Hade också fått besked från CSN om att jag kommer kunna få studiemedel, dock kvarstår en del krångel där..
Börjar även min nya kurs i Entreprenörskap och affärsutveckling idag. Får se hur det känns.. Vet inte riktigt om jag vågar lämna studieförsäkran innan jag vet om jag tänker fortsätta med studierna/har en chans att klara dem. Men jag får se, ska i alla fall försöka :)


2011-02-01 @ 13:58:22 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Åh grattis! Härligt att du har en bra dag också :)


2011-02-02 @ 14:21:59
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback