Fabulous

 

 

Ibland behövs det bara en person som tror på en för att allt ska vända. Ett tag denna vecka ville ja bara försvinna, fly bort från allt elände och ge upp allt. Först och främst tänkte jag hoppa av min kurs eftersom inget gick som det skulle. Kändes som om jag skulle svika min grupp när jag reser bort några dagar och dessutom inte har kurslitteraturen än (eftersom jag är pank och hela tiden tvekat angående om jag skulle avsluta kursen) Men efter att ha diskuterat saken med läraren så känner ja mig taggad igen och tänker göra mitt bästa för att slutföra det här. Gjorde en tenta igår som jag fick godkänt på, visst kunde det ha gått bättre, men jag är nöjd. Läraren skrev att jag inte fick oroa mig och att jag skulle ta det lugnt, precis som om hon kände mig väl och visste hur jag är. Hon träffade i alla fall mitt i prick :)

I går var jag och Anna ut och gjorde Östersund farligt. Det blev en liten krogrunda. Ibland är det så härligt att bara gå ut och dansa som om det inte finns någon morgondag. Irriterande dock att man som tjej inte skall kunna få roa sig utan att bli tafsad på. Ibland önskar jag bara att det stod "UPPTAGEN" skrivet i pannan på mig.

Idag sov jag större delen av dagen. På kvällen gick älskling och jag ned i Badhusparken och grillade korv. Det var så vackert och mysigt där nere i mörkret, kallt dock.

Nu sitter jag och smuttar på en supergod drink och vi ska precis sätta på en film. Om en vecka blir det kryssning. Life is fabulous!


2011-02-12 @ 23:52:17 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Vilken bra lärare! Åh jag längtar till nästa helg, det kommer bli awesome! :D


2011-02-13 @ 10:09:28
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback