Freedom

 

 

Så var även dagens tenta överstökad! Det känns jätteskönt vill jag lova! :) Är nyfiken på resultatet, hoppas verkligen att jag klarat det, men det borde jag ha gjort. Nu slipper jag i alla fall att tänka på det. Det är bara problemet med att ta sig hem till Jämtland som återstår, men det löser sig! Nu är jag fri!

Både älskling och jag råkade stupa i säng när vi kom hem från tentan, det var utmattande! Vi sov i ett par timmar så nu är jag helt vimsig i huvudet :P

Får se vad kvällen har för skoj att erbjuda :)


2011-01-14 @ 16:09:52 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Madeleine

Va skönt att vara färdig! Hoppas det gick bra på tentan!! Vi ses "snart" :)


2011-01-14 @ 17:05:13
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Postat av: KNORKAN

Hoppas att ni får en trevlig kväll :)


2011-01-14 @ 21:24:23
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback