Maskrosboll

 

 

Idag var det skönt väder ute. Älskling och jag har tvättat samt varit på biblioteket idag. Jag har beslutsångest angående kursen i Företagsekonomi och entreprenörsskap, som jag funderat på att läsa i februari. Bläddrade i lite böcker på bibblan, och det såg oerhört svårt ut, men jag tvivlar inte på att det är jättbra att kunna! Måste ju bestämma mig väldigt snart. Kanske måste göra det bara för att få in lite pengar, men det finns en stor risk att tentaresultaten inte kommit innan kursen börjar, och att CSN då inte hinner få in uppgifterna och se att jag är berättigad till studiemedel..Jobbigt läge!

Måste annars få mina få fjuttiga kronor att räcka i minst tre månader, tills jag kanske kan få pengar från arbetsförnedringen...

Nu är jag en tröttskrutta som ska studsa ner i sängen, så att jag kan vara duktig och förebereda inför festen i morgon :)









Så här fint är det nere i Badhusparken!



Puss på fotografen, min älsklingstuss!


2011-01-20 @ 22:04:13 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback