Mu!

 

 

Har haft en lång dag idag! Klev upp i hyfsad tid, satte mig vid datorn och fyllde i uppgifter på Arbetsförmedlingens hemsida, tänkte att det skulle vara smidigt att bara gå dit sedan, med allt färdigifyllt. Kom inte så långt med det...

Sedan åkte älskling, jag och Madde till Mattmar. Vi hjälpte mamma att städa ut julen och så, samt hämtade många liter parasitfritt vatten.

När vi kommit tillbaka till stan så klippte Madde mig (stort tack!) innan vi åt mat och tittade på film. Titanic blev det, varianten med Catherine Zeta-Jones. Väldigt lik den "vanliga" versionen, men betydligt mindre påkostad. Konstigt att de kom ut så tätt inpå varandra dock..

Sedan satte jag mig ned vid datorn igen för att fortsätta ifyllandet, men det gick ju åt fanders. Först och främst så var det väldigt svårt, att välja vilka yrken jag sökte och fylla i min erfarenhet, inga lämpliga alternativ fanns. Allt bara jävlades, så nu är jag riktigt förbannad. Kommer förhoppningsvis ta mig iväg dit i morgon, och får jag ingen hjälp då, då tusan blir jag grinig! Som om det inte vore jobbigt och svårt nog ändå att inte ha någon sysselsättning eller inkomst...


2011-01-18 @ 23:32:19 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback