Tjocksmock

 

 

Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men ändå väldigt trevlig. Hastigt och lustigt så bestämde vi oss för att äta middag med Gudrun, Thomas och Ellen. Det blev god kinabuffé, så nu är jag tjock och mätt vill jag lova. Efteråt så hängde vi hemma hos dem ett tag. Det var tänkt att jag skulle gå ut och träffa lite kursare för sista gången ikväll, men vi råkade fastna... Jag fick mig en helt ny garderob när jag gick igenom Gudruns utrensade kläder, allt passade finfint till mina nya jeans som jag införskaffade idag (jag borde inte ha köpt dem, men de var på rea, och jag behövde dem och de satt så bra och...)

Jag köpte en tågbiljett på Tradera, inte så billigt som jag hoppats på, men men..Så nu gäller det bara att älskling får tag på en till hyfsat pris också. På söndag kväll anländer vi till Östersund är planen :)

Nu ska en tröttskrutta som jag krypa ner i sängen och susselisova! Puss på er!


2011-01-15 @ 00:13:09 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: HANNA

Gu va söt bakgrund på bloggen :)


2011-01-15 @ 23:44:58
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback