Vid din sida

 

 

Eftersom smärtan i lungan aldrig ger sig var jag på mitt hundrasjuttioelfte läkarbesök idag. Kan ju inte direkt påstå att något blev bättre av det. Läkaren lyssnade på mina lungor, men det hörs fortfarande inget konstigt där. Jag fick även lämna blodprov och göra EKG, men även där tycktes allt vara i sin ordning. Det är bra förstås, men det är så frustrerande att inte veta vad det är för del, ovisshet är något av det värsta jag vet. Det har ju hänt förr att läkare missat tydliga tecken på exempelvis cancer.. Men nej, något sådant elände ska jag minsann inte ha, inte än på ett tag i alla fall!

För jag vill leva, jag vill leva och vara lycklig, inte spänd, orolig och stressad som jag varit väldigt mycket den senaste tiden. Jag ska försöka ta tag i mitt liv. Men motivationen hinner försvinna så fort när den väl dyker upp, och rädslan lyckas liksom segra.

Jag ska kämpa, och jag ska visa att jag kan!



Vid din sida är jag,
finns jag, kanske
rentutav behövs

jag
men går du
upplöses min själ
och jag vill
aldrig
någonsin
släppa taget
om din kärlek






2011-01-25 @ 22:40:52 Permalink Dikter/Skrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Huvva då:( Hoppas det blir bättre och att dom hittar felet om det är nåt fel:/ Kämpa på! du förtjänar att vara lycklig:) Kram


2011-01-25 @ 23:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback