Vintervit

 

 

I tisdags gjorde jag en av de tentor jag har denna vecka, och i morgon kommer nästa. Det ska bli så skönt när det är över, och jag (förhoppningsvis) kan slappna av på riktigt ett tag (tills resultaten kommer..) Min kropp börjar verkligen att säga ifrån nu, så det är bäst att jag lyssnar på den och försöker att ta det lungt. Men det är svårt när livet är fullt av saker att stressa upp sig över. Jag har fortfarande inget riktigt "hem" (efter mars är jag helt bostadslös), och ingen inkomst, det är väl inte så konstigt att man blir negativ och stressad då? Dessutom flyttar jag ju ifrån folk som betyder massor! Men jag ska försöka, det ska jag verkligen!

Hoppas på att få tid med massor av sådant som jag försummat den senaste tiden; att bara vara, umgås med vänner, läsa och skriva och fixa med bloggarna, samt förhoppningsvis komma igång lite med modellandet igen. Söka jobb och ta körkort ska jag också göra. Och vips så var all min "lediga" tid fylld med måsten...Det är ju hopplöst!

Till helgen hoppar älskling och jag förhoppningsvis på ett tåg till parasit-Östersund, under förutsättning att vi får tag på billiga biljetter och får med oss alla de grejer vi har här i Uppsala, inklusive den stationära datorn och Hugo-mumsen.. Det lär bli ett helvete, men ack så skönt när vi väl är på plats i "vår" finfina lägenhet :)


2011-01-13 @ 15:54:40 Permalink Vardag Kommentarer (4) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: sofiahassan

Ja jag tyckte att det passade in nu när allt har gått i gång igen. Det lät inte alls bra, men jag är glad att du har mer kontroll över dig själv och vet att man ska må BRA! Lätt att man tappar greppet och förlorar kontrollen, det leder ofta att man får en oerhört stor stress och det börjar påverka andra saker runt omkring oss själva.


2011-01-13 @ 17:58:28
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Postat av: tobbs

fin blogg, vore jätte gulligt om du ville läsa min... :) kommer massa nytt inom kort, säg gärna vad du vill se mer av i kommentarer... eller mail mvh http://tobbs.se


2011-01-13 @ 21:42:26
URL: http://tobbs.se

Postat av: Madeleine

Sv; Tack! Hehe ja det gör jag gärna! Ja det ska bli jätte roligt att få använda den. Men du, du som är modell och allt, vill inte du ta några foton med mig? Så kan jag sminka dig innan och så :) Lär ju inte bli lika bra som det blir på modellfotona du tagit men dom kan ju bli snygga iaf.


2011-01-14 @ 10:25:17
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Postat av: Madeleine

Sv; Va roligt! Ja jag behöver också öva, på fotografering, så då passar vi ju utmärkt för varandra ;)


2011-01-14 @ 17:04:26
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback