Badkar

 

 

Det är vansinnigt så många timmar jag spenderat i badkaret i denna lägenhet. Det har varit det enda stället där jag kunnat vara ifred och koppla av helt och hållet. Där har jag dessutom fått några riktigt bra idéer. Snart blir jag dock utan badkar, hur ska jag överleva? Har knappt duschat något här, utan mest bara badat.


Är det här med att bada badkar en tjejgrej? Vet inte om jag kan komma på att jag hört någon kille nämna att han tycker om att bada sådant, men däremot flera tjejer.

Helst ligger jag i ca 1.5 timme och bara njuter. Har jag dessutom massor av badskum och en burk Ben & Jerry's som sällskap så är det fulländat.

Tycker du om att bada badkar?


2011-03-01 @ 20:55:20 Permalink Vardag Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag älskar badkar, och i vår nya lägenhet får vi det äntligen!


2011-03-02 @ 09:36:25

Postat av: Minna

Jag älskar badkar! Och i vår nya lägenhet får vi det äntligen!


2011-03-02 @ 09:36:54
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Postat av: Örjan Sonesson

Hej Kusin!



Älskar också att bada, och det inkluderar även badkar, är nog förmodligen ett släktdrag...........!


2011-04-06 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback